Toidulisandid meestele

Toidulisandid meestele

Ainult dieedist võib olla raske saada kõiki vitamiine ja mineraale, mida soovitatakse pikaajalise tervise tagamiseks. Erinevate toidulisandite ja ainete olulisus sõltub näiteks ka soost, sest meeste ja naiste kehadel on erinevates eluetappides erinevad funktsioonid ja vajadused. Vaatame lähemalt, mis on meeste toidulisandid, meeste kapslid ja tabletid meestele, mida iga mees võiks täiendavaks tarvitamiseks kaaluda.

Filtrid
Komplektid
Hind
   
Kaubamärgid
Toidulisandi vorm
Kuva: 10 20 50 100

Meeste toidulisandid, kapslid ja tabletid

Igaühel on ainulaadsed toitumisvajadused. Sel põhjusel ei ole multivitamiinid alati parim lahendus vitamiinide ja mineraalide puuduse lahendamiseks ehkki multivitamiinide tarvitamine on üldiselt hea mõte. Isikupärasem lähenemine pakub sinu individuaalsele profiilile sobivat täiendust, ilma et pingutad üle teatud ainetega, mida sa ei pruugi vajada.

D-vitamiin on testosterooni taseme võtmetegur. Kuna madal testosterooni tase muudab mehed altiks mitmesugustele terviseprobleemidele, nagu uneapnoe, madal ainevahetus, libiido ja väsimus, on õige D-vitamiini taseme säilitamine meeste tervise oluline osa. 

Omega-3 on polüküllastumata rasvhapped, mis on tuntud oma põletikuvastase toime poolest. Lisaks on näidatud, et need aitavad toetada südame-veresoonkonna tervist, liigeste tervist ja palju muud igale mehele vajalikku. Lisaks aitab kalaõli ka aju tervist toetada.

Erektsioonihäired on üks levinumaid seksuaalprobleeme, millega mehed kokku puutuvad. Erektsioonihäiretel on palju erinevaid põhjuseid, mis ulatuvad toitainete puudusest kuni kliinilise depressioonini. Sellegipoolest on viimastel aastatel leitud, et erektsioonihäired on üks tsingi puuduse sümptom, mistõttu soovitatakse meestele tsingiga toidulisandeid.

Magneesium on üldise heaolu jaoks ülioluline. Magneesium on mineraal, mis on paljude jaoks oluline. See on kriitilise tähtsusega veresuhkru kontrolli, valkude sünteesi, närvifunktsiooni ja muu sellise jaoks. Boor on mikroelement, mida leidub sellistes toiduainetes nagu rosinad, mandlid, ploomid ja kikerherned. Meestel, kes söövad vähe puu- ja juurvilju, võib boori sisaldus olla madal.