Toidulisandid naistele

Kaasaegses elus on üks asi selge: me kõik võiksime anda oma kehale rohkem tuge. Toidulisandid naistele võivad aidata täita lünki, mis tekivad seetõttu, et kõiki vajalikke aineid ei ole tavatoidust võimalik saada. Need olulised vitamiinid ja mineraalid hoiavad naiste tervist kontrolli all.

Filtrid
Komplektid
Hind
   
Kaubamärgid
Toidulisandi vorm
Kuva: 10 20 50 100

Vitamiinid

Igaüks peaks võtma kvaliteetset igapäevast multivitamiini. See peaks sisaldama erinevaid B-vitamiine, kaltsiumi, K-, A-, D- ja E-vitamiini, samuti magneesiumi ja tsinki. Raud peaks multivitamiinis sees olema spetsiaalselt naistele.

Kollageen

Aja jooksul väheneb meie keha loomulik kollageeni tootmise võime, seega on hea mõte kaaluda toidulisandi kasutamist. Kollageeni toidulisandid võivad leevendada valu, võideldes kudede vananemise ja artriidiga, aidates kaasa sidemete ja kõõluste normaalsele paranemisele. Samuti aitab see parandada naha elastsust, mis võib kortsude teket märgatavalt edasi lükata.

Kalaõli (oomega-3 rasvhapped)

Omega 3 kapslid on põletikuvastased ja aitavad kroonilise valu vastu ning südame tervise ja aju tervise tugevdamisel. Lisaks soodustab kalaõli ka ilusat nahka ja aitab nii meestel kui naistel saavutada hormonaalset tasakaalu.

Seleen

Täiendava seleeni võtmine võib olla kasulik teatud inimestele, sealhulgas neile, kes ei saa toiduga piisavalt seleeni. Seleen aitab inimese kehal metaboliseerida kilpnäärmehormoone, mis aitavad reguleerida ainevahetust, seedimise funktsiooni ja meeleolu. Kõigile, kes on kunagi kilpnäärme probleemidega võidelnud, võiksid lubada seleenil olla oma uus parim sõber, sest see võib palju aidata.